Story of battle!

Ga naar beneden

Story of battle!

Bericht  Zappatero op vr sep 30, 2011 8:40 am

Elk jaar, elken keer een anderen maand, raast er een zwaaren storm over battle, ook wel ´battle´s-bat-storm´ genoemd. Deze storm is elk jaar weer zó extrem dat als je gewoon in een open veld zou staan waarschijnlijk zou woorden geraakt door de bliksem en mee geslurd door de wind.

FlameOldix had bijden hoeven omhoog ge gooit, ´doe waar je zin in hebt, maar dit is echt mijn kudden´ bedoelden hij daar mee tezeggen. Kasparow was het daar niet mee eens, ook hij had een hoef naar voren geschopt. FlameOldix had inmiddels zijn oren is zijn nek. de merrie´s, die toe stonden te kijken, en hun favoriet aan moedigten, waren achteruit gesprongen. Als FlameOldix zijn oren in zijn nek had was dat geen goed teken. Ook Kasparow had enkelen stappen naar achter gedaan, maar was met vollen moed weer richting FlameOldix gegaan. Vast beslooten dit gevecht tewinnen! Kaparow had vervolgens zo hard tegen de borst van FlameOldix getrapt dat hij het op had gegeven! Hij zakten door zijn knieeen, wachtent op hulp. Kasparow was niet van plan hem die . Over heel het Battle flield was nu een rust gestreeken. ´Ja FO, dat heb ik mooi van je gewonnen!´ Kasparow zou nu de leider van de kudden zijn! Donkeren wolken tronken bij een. Kasparow liep langs de merrie´s, afwachtend of zij hem zouden accepteren. De merrie´s hadden er geen moeiten mee. FlameOldix krabbelden overeind en scharelden weg van de kudden, hij was verslagen! Regen druppels spatten op de rug van Kasparow, trots stront hij mijn zijn hooft om hoog een zijn borst vooruit. De alfmerrie liep naar voren en had domienand de anderen paarden opzij geduwd. Kasparow sloot achteraan, om de kudden bij elkaar tedrijven. De regen kwam steets harder neer. ´We zoeken wel een droog plekje!´ Alyvera (De alf-merrie) Maakten tempo en dravden vooruit. Op dat zelfden momend sloeg de bliksem in een boom aan de anderen kant van het veld. ´Naar de grot!, daar moeten we naar toe,´ riep Alyvera. Enkelen paarden wisten de grot al tevinden, de anderen liepen er onrustig achteraan. Op dat momend galopeerden FlameOldix de bosjes uit. Kasparow Renden hem tegemoet, met het idee dat FlameOldix hem wou uit dagen. Kasparow beet in FlameOldix´s nek. en Precies toen, kwam er een bliksem straal naar beneeden. ze waaren geraakt door de bliksem. Allen paarden renden uit elkaar. van schrik, ze waaren bang gewoorden! FlameOldix en kasparow lagen op de grond, FlameOldix was op slag dood geweest, Kasparow de zijn best op overeind tekomen, maar het lukten niet. De kudden was in middels allen kanten op gegaan, gesplitst, zonder leiders!

Noch wel werden er jongen hengstjes geboren. maar wie van deze zou de leider worden? Omdat hier geen eerlijken menig over was, probeeren ze noch steets de kudden teleiden, maar er zijn zo veel paarden los gevallen, dat het een heelen strijd is om die weer bij elkaar tekrijgen!

Zappatero

Aantal berichten : 185
Rangspunten : 13367
Leeftijd : 19

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

O.0

Bericht  Imagine op zo nov 20, 2011 3:27 am

Wow...
Imagine

Aantal berichten : 116
Rangspunten : 13304
Leeftijd : 88

Profiel bekijken

Re: Story of battle!

Bericht  Zappatero op wo nov 23, 2011 2:17 am

Wrmm...

om me lange verhaall?
Zappatero

Profiel bekijken

:p

Bericht  Imagine op wo nov 23, 2011 2:55 am

Nee, mooi & zoo verhaawll.
Imagine

Leeftijd : 88

Profiel bekijken

Re: Story of battle!

Bericht  Zappatero op wo nov 23, 2011 4:03 am

Ow,,, thanxxz..
ick houw van verhaalen schrijven,, mischien komt een van mijn verhaalen zelfs als boek uit 0:
Zappatero

Profiel bekijken

Omh

Bericht  Imagine op wo nov 23, 2011 7:35 am

Omfhg! Serieuss? Ik ga een x een boek naar een uitgever sturen (:
Imagine