Zappatero!

Ga naar beneden

Zappatero!

Bericht  Zappatero op do sep 29, 2011 7:09 am

Zappatero Very Happy

Naam: Zappatero
Bijnaam: Zappa
Geslacht: hengst
Ras: Andaloesier
Vacht: Wit, In de maanen en staart hier en daar wat grijs, en over zijn heelen lichaam rooden appeltjes!
Rang: Kuddenleider (hengst)
Verlieft: Op Choco bananna, en een klein beetje op Sic.
Verkeering: ja, met Choco bannana,
Veulens: géén

Verleeden:
Zappatero is vroeger zwaar mishandeld, Door de leider van zijn kudden, elk veulen hoorden van hem af testammen, maar zappatero was dat niet, zijn vader heeft hij nooit gekend. De anderen paarden schopten en steigerden naar hem, als veulen had hij dus geen leuken tijd gehad, wat niemand weet is dat onderzijn maanen een groot lit-teken zit, vlak onder de plek waar zijn manen uit groeiden. Inmiddels is Zappatero een erg zeker paard, hij gaat voor wat hij wilt, en dan lukt hem het ook! allen soms denkt hij terug aan zijn verleeden! Meestal is hij dan een beetje verveelend en stil, het best kan je hem dan met rust laaten

Verleeden || (Qubonella)
Anderhalf jaar geleeden, was Zappa ondsettend gelukkig met de merrie: Qubonella. Qubonella is tijdens een storm omgekomen, Zappa heeft het met eigen ogen gezien. Nu is zappa er weer een beetje overheen, maar hij denkt noch dagelijks aan Qubonella. Als hij zich erg verveelend voeld gaat hij naar de plek waar Qubonella is omgekomen. (Battel flield) Vaak denkt hij noch aan wat Qubonella tegen hem zij. Al haar lieven woorden.

Zappatero bestaat echt! hij is niet het paard op de foto, in plaats van een hengst een ruin en is mishandeld door mensen in plaats van anderen paarden, Zappa is heel spesiaal! weinig mensen kunnen hem rijden, en ik ben een van de gelukkigen, zappa is een van mijn lievelings paarden, en ik vind hem een enormen kanjer dat hij na dat hij zo mishandeld is nu gewoon lekker over de hei kan galopeeren! zappa<3 ik hou van je! 4 ever! niemand komt tussen ons, hou van je grooten sgat!
Zappatero

Aantal berichten : 185
Rangspunten : 13367
Leeftijd : 19

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: