Back to dragon island ?

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Back to dragon island ?

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 3:41 am

Ik loop naar het strand. Mn donkere ogen kijken nog even naar het eiland.
Dan zet ik mn voet in het water. "Dag Battle island" zeg ik zacht.
"Ik woon hier nog niet eens een dag, maar ga tog al weg" zeg ik nog zachter.
Ik zet mn andere hoef in het water. En stap het water in.
Als ik op een gegeven moment niet meer kan staan begin ik te zwemmen.
"Draaaakk! ik Kom weer" roep ik naar de draak al vanuit te verte. Razz
Ik zwem verder naar Dragon island./
Delayla

Aantal berichten : 63
Rangspunten : 13187
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Back to dragon island ?

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 3:49 am

Ik zag hoe delayla de zee in liep. Ik schrok, delayla was in een korten tijd veel voor me gaan beteekenen. Ik wachten af, maar ze liep het water dieper in. zal ik achter haar aan gaan? Ik zetten een voet in het kouden water. nee, ik moest gewoon bij delayla zijn! Ik stapten wat veder, maar ik wou er niet naar toe zwemmen. ´Delayla!´ fluisterden ik. ze kon het nooit gehoord hebben. ze was bijna bij dragon island. ik stapten dieper. ´DELAYLA!´ riep ik. ik draaiden me om. dit was zinloos! Ik voelden me verslagen, en liep terug naar Sic. ik kon aan niks anders meer denken. Delayla was bijzonder!
Zappatero

Aantal berichten : 185
Rangspunten : 13367
Leeftijd : 19

Profiel bekijken

♥ ~ D e l a y l a ~ ♥

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 5:36 am

Halverwege het zwemmen bedacht ik me. Ik keek om.
Ik zwom terug. Niet veel later kon ik al weer staan in het water.
"I'm come back!!" riep ik hard. Ik galopeerde naar het strand.
"Zappa?! Imagine?!" riep ik, half opgewonden, half eenzaam voelend.
"Zappa!" riep ik nog is "Imagine!!"
Ik zag Zappa bij SIC staan.
"Zappa" zei ik nog is. "Ik ben terug" zeg ik.
Mn ogen staan nu wel gelukkig. Ik voelde me fijn.
Ik vergat mn verleden volledig maar zal er tog over praten als iemand er naar vroeg.
Maar nu moest ik vast tog die keuze maken. Imagine, of Zappa.
Ik zucht.

------------------------------------------------------
Ik ga layz aanpassen, mag da>?
Delayla

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 5:44 am

@delayla: hoe aan passen?

Ik keek op, Delayla kwam het strand op gerent. ik wist niet wat ik moest doen, eigelijk had ik nu voor SIC gekozen, maar als Delayla naar Imagine ging had ik nooit meer kans. Delayla had het vast ook moeilijk met kiezen. ik liep weer naar Delayla. ´Je bent er weer!´ riep ik blij. Ik was bang dat Imagine zal reageeren en er weer van door zou gaan met delayla, dat liet ik dit keer echt niet meer gebeuren! Ik tilden mijn staard in de lucht van opwinding. En wachten af wat Imagine ging zegen. ik keek in de donkeren ogen van delayla. ik fluisterden voor me zelf: ´ik kan niet kiezen, ik kan het niet!´ ik hoopten dat niemand het had gehoord! Ik draavden uit schamte een paar meter weg van delayla, maar keerden me als snel om. Ik keek naar Imagine, ik had hem nooit aardig gevonden, hoewel hij nooit echt iets gemeens had gedaan. Ik kon delayla gewoon niet delen!
Zappatero

Profiel bekijken

Imm.

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 5:53 am

Ik galopeer met grote passen.
Ik maak een slide-stop voor haar.
'Zei ik iets verkeerds? Is er ooit iets gebeurd ofzo? Of ligt het aan mij...' zeg ik zacht.
Ik kijk in haar mooie, grote ogen.
'Als het aan mij ligt,, gewoon zeggen.' zeg k.
Ik sla mijn ogen neer,, en wacht totdat ze me afwijst.
Want zo'n idee heb ik.

-Spoookkiii;; Ewaa,, Ik heb jj zoooo lang nii meer gesproken swaa xd
Imagine

Aantal berichten : 116
Rangspunten : 13304
Leeftijd : 88

Profiel bekijken

L a y z

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 5:58 am

"Imagine, het ligt niet aan jouw, maar aan mezelf. Maar laat het maar." zeg ik met een glimlach.
Ik heb nog steeds wel honger. "Uuh,, zullen we wat eten ofzoo?" zeg ik. Ik schaam me dood.
Ik kijk even naar de grond. Ik kijk weer op. Mn ogen staan gelukkig, alsof er iets geweldigs is gebeurt.
Ik ben nog wel helemaal nat van het zwemmen maar dat boeit me niks. Maar ik zat nog steeds aan die keuze te denken.
,Zappa, of tog Imagine?, ik zucht en laat het wel even voor later. Ik kijk allebei de hengsten aan.
Delayla

Profiel bekijken

Imaginee.

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 6:00 am

Ik ben blij,, dat ze me niet dom ofzo vind.
'Gelukkig (:' Zeg ik.
'En,, Leuk, waar gaan we eten ,, ?' vraag ik met een glimlach.
Ik vind haar écht leuk,, ik vraag me af,, wat ze van my vind...

WIL JE ASTJEBLIEFD 15 ZINNEN TYPE?
XXJz Zappatero (Spookjj)
Imagine

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 6:02 am

Nu stonden we met z´n drieen. Even dacht ik: gewoon vraagen wie zij het leukst vind, als je het wil weeten moet je er iets voor doen. Ik durfden het niet zo goed, maar ik wou het weeten! ´Eh... D..Delayla?´ Ik wou niks meer zegen. Ik draaiden mijn hooft snel om, naar SIC. ´Volgens mij riep SIC me.´ Bedacht ik zomaar. Ik zetten een paar passen naar SIC, maar draaiden me weer om. Ik voelde me egoisties dan ik Delayla voor me zelf wou hebben. Maar ik was nou eenmaal een hengst. Ik keek in de ogen van Imagine, ik wou niet dat Delayla voor hem koos! IK wou delayla. Maar ik wou ook dat delayla gelukkig was. ik was ecoisties op een anderen manier. ik wou merrie´s en het boeit me niks wat anderen hengsten daar van vinden, maar aan de anderen kand wou ik dat delayla gelukkig was. Ze stelt voor tegaan eten. ´Natuurlijk!´
Zappatero

Profiel bekijken

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 6:14 am

Zappatero schreef:Nu stonden we met z´n drieen. Even dacht ik: gewoon vraagen wie zij het leukst vind, als je het wil weeten moet je er iets voor doen. Ik durfden het niet zo goed, maar ik wou het weeten! ´Eh... D..Delayla?´ Ik wou niks meer zegen. Ik draaiden mijn hooft snel om, naar SIC. ´Volgens mij riep SIC me.´ Bedacht ik zomaar. Ik zetten een paar passen naar SIC, maar draaiden me weer om. Ik voelde me egoisties dan ik Delayla voor me zelf wou hebben. Maar ik was nou eenmaal een hengst. Ik keek in de ogen van Imagine, ik wou niet dat Delayla voor hem koos! IK wou delayla. Maar ik wou ook dat delayla gelukkig was. ik was ecoisties op een anderen manier. ik wou merrie´s en het boeit me niks wat anderen hengsten daar van vinden, maar aan de anderen kand wou ik dat delayla gelukkig was. Ze stelt voor tegaan eten. ´Natuurlijk!´

Vlgns my had Layyzz het tegen Imagine Embarassed
Imagine

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 6:15 am

Imagine schreef:
Zappatero schreef:Nu stonden we met z´n drieen. Even dacht ik: gewoon vraagen wie zij het leukst vind, als je het wil weeten moet je er iets voor doen. Ik durfden het niet zo goed, maar ik wou het weeten! ´Eh... D..Delayla?´ Ik wou niks meer zegen. Ik draaiden mijn hooft snel om, naar SIC. ´Volgens mij riep SIC me.´ Bedacht ik zomaar. Ik zetten een paar passen naar SIC, maar draaiden me weer om. Ik voelde me egoisties dan ik Delayla voor me zelf wou hebben. Maar ik was nou eenmaal een hengst. Ik keek in de ogen van Imagine, ik wou niet dat Delayla voor hem koos! IK wou delayla. Maar ik wou ook dat delayla gelukkig was. ik was ecoisties op een anderen manier. ik wou merrie´s en het boeit me niks wat anderen hengsten daar van vinden, maar aan de anderen kand wou ik dat delayla gelukkig was. Ze stelt voor tegaan eten. ´Natuurlijk!´

volgens mij tegen ons allen bij... vraagen het ff aan delaylaaaa
Zappatero

Profiel bekijken

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 6:24 am

Zappatero schreef:
Imagine schreef:

Allebeii ;p
Delayla

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 6:27 am

Delayla schreef:
Zappatero schreef:
Imagine schreef:

oké kunnen we weer veder gaan! wie plaatst er het volgende bericht? die laatsten was van mij, een van jullie dus!

Allebeii ;p
Zappatero

Profiel bekijken

Okee xd. Imaginee.

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 6:32 am

Okeee,.

-nuspeelikxd-

Ik kijk haar aan.
'Waar gaan we eten?' Ik dácht dat ze het tegen my zei.
Ik kyk diep in haar ogen.
Ik wil haar ook niet delen.. Maar het kón niet anders dat Zappa ook op haar was.
Ik voel me verloren. Ik sluit mn ogen kort.
';Ze is op Zappa..;' denk ik.
';Omg.. Ik kan het niet meer.;' Denk ik. Je kan het horen,, als je heel goed luisterd.
'Je wil hem hea.. ?' vraag ik zacht aan Delayla.
'Het is niet erg.., Zolang jy gelukkig bent, ben ik dat ook' zeg ik met een onzeker glimlachje.
Imagine

Profiel bekijken

Zapjj is smoor XD

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 6:41 am

Ik kijk imagine aan, Ik had gehoord dat hij wat zij. Ik had spijd van alles wat ik tegen imangine had gedaan. Ik wist even niet meer wat ik moest doen. ´Jij moet kiezen, de keus is aan jou!´ Fluisterden ik. Ik wou dat Delayla gelukkig werd, Ik besefde dat ik niet goed was omdat ik de kuddenlijder was, ik was goed voor wie ik was! Ik dacht aan Qubonella, (gaahhnn wuh weerr) Zij had tegen mij gezecht, ´Wat er ook gebeurd, als jij van mij blijft houden, hou ik van jou. je bent goed van wie je bent.´ Ik sloot mij ogen, een kleinen traan gleed over mijn wang. Even had ik de neiging om naar de plek terennen waar ik haar had moeten achter laten. Maar dan moest ik dus nu de keus maaken of ik Delayla nam of haar liet gaan. ´jij moet kiezen´ herhaalden ik! en vegden de traan weg aan mijn zij.
Zappatero

Profiel bekijken

L a y z

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 6:45 am

"Over liefde denk ik nog niet." zeg ik.
"Naar het meer gaan ?" vraag ik en kijk ze aan.
Ik glimlach lief. Mn ogen stralen als donkere zonnetjes.
Mn lange manen wapperen in de wind. Mn voorpluk zit half voor mn rechter oog.
Mn staart iets om hoog. "Gaan ?"

15 zinnetjjz sgat...
Delayla

Profiel bekijken

-

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 6:52 am

Ik ha ni ebn niwt soeln..
Dtaakjh wweet wrrmm...

Zou je 15 regels kunnen gaat type (ik reken een , gwn mee als schijding tussen zinnen)
Ik zie het nu een beetjj vaak, en dat is niet de bedoelling, als je het noch vaker doet dan krijg je rangspunten aftrek, sorry sgat!

X zappa Spookjj
Imagine

Profiel bekijken

ZAPJJJJJJ!!!

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 6:53 am

Ik schrok, warom had ik me dan zo druk gemaakt? als ze er toch niet aandacht? In eens stromde de tranen uit mij ogen. ´Nee, ik wil ook noch niks.´ Ik probeerden sterk te blijven, maar het lukte me niet. ik was gevoelig, mischien iets té. Ik twijvelden, zou ik nu weg rennen, naar de plek waar Qubonella was gestorven? Ik wou graag bij delayla blijven. Ik had een stom gevoel. ´n...´ Ik wou wat zegen, maar was bang dat ze mijn verdriet zouden merken, doordat mijn stem een beetje schor zou klinken. Ik wou het gewoon niet meer, ik moest alles van me af schudden. ´Neem Imagine maar!´ Zij ik zacht. ik keek even naar delayla om te kijken of ze het had gehoord. Ik had pijn in mijn buik. dat kwam door de spanning. Ik galopeerden weg, richting het battlefield, de plek waar Qubonella was gestorven. Ik keek geen momend om. liet hun maar gelukkig zijn, ik hoevden noch geen merrie!
Zappatero

Profiel bekijken

L a y z

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 7:01 am

Ik was stil. Waarom gebeurde dit. Wat was er aan de hand.
Ik rende Zappa achter na. "Ik kom zo Imagine" riep ik naar Imagine.
Ik ga naast Zappa staan. "Zappa wat is er?" zeg ik zacht.
"Bij mij kan je alles kwijt ik zweer het." zeg ik zacht. "Maar als je het niet wil zegen hoeft het niet."
Ik glimlach aardig.
Delayla

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 7:08 am

Ik twijvelden of ik het zou zegen, maar delayla zij dat ik haar kon vertrouwen. Mischien hiep het als ik het deelden, ik had het noch niet echt aan iemand uitgelecht. Ik keek in de ogen van Delayla, ik vertrouwde haar. ´Oke´ zuchten ik. Ik vond het moeilijk om te vertellen, maar het was goed om tedeelen. ´Anderhalf jaar geleeden, tijdens een van de jaarlijksen stormen...´ Ik was even stil. Ik zuchten en ging veder. ´Ik was met een merrie, Qubonella aan het zoeken naar een schuil plaats. we liepen over het battle field, en zij werd geraakt door de bliksem.´ Mijn ogen stonden vol traanen. ´Ze is dood.´ zij ik verdrietig. Ik kon even niks meer zegen. Ik wou noch vertellen dat ze de zelvden kleur als Imagine had. maar ik kon het niet meer. ´Zeg het niet tegen imagine.´ zij ik. ´Dat doe ik liever zelf een keer!´
Zappatero

Profiel bekijken

.,

Bericht  Delayla op ma okt 10, 2011 7:14 am

Ik was stil. Ik knikte begrijpelijk.
Ik dacht aan mn moeder die ik 5 seconden had gekend.
"Dan moet ik mijn verhaal ook maar vertellen denk.." zei ik zachtjes en begon te vertellen.
"Ik ben eigenlijk bij de mensen geboren.." begon ik.
"Het bleek dat mn vader en moeder allebei zwart waren, maar van mn vader weet ik niet zeker, ik heb hem nooit gekend, en mn moeder heb ik maar 5 seconden gekend. Ze hebben me bij mn moeder weggehaalt en mn 10 minuten lang geslagen omdat ik geen zwart hengstje was. Toen werd ik in een trailer gezet, en die bracht me naar de wildernis, toen ik 2 was ben ik op dragon island gekomen en daar heb ik 3 jaar gewoont..."
Delayla

Profiel bekijken

Kspeel weer ff meej.

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 7:16 am

Heeej..
Nou, ik zal het uitleggen:
Ik speelde ff niet,
Want, Anz liet me stikken, terwijl Troela misschien weg moet.
En,, ja, das niet leuk.

Imaginee.
Ik ben stil,. Ik sta stil,.
Ik ben bang,, gaat ze voor Zappa kiezen.. ?
Imagine

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 7:26 am

@kiwii MOET TROELZZ WEG?

Ik keek de merrie aan. even draaiden ik mijn hooft om me tranen weg tevegen. Ik vond het fijn dat ik niet de enigen was met een slecht verleeden. ´ik...´ Ik stopten, ik wist niet of ik zin had om meer te vertellen. ´Ik heb mijn vader ook nooit gekent.´ Ik zuchten. ´Ik leevden in een kudden waar een regel was: elk veulen moest van de leider afstammen!´ Ik keek de merrie aan. ´Ik niet, mijn moeder had een anderen hengst! Omdat ik niet van de leider afstam werd ik geschopt, en stijgerden iedereen naar me.´ Ik voelden me verdrietig. ik wist niet of ik moest vertellen over mijn lit-teken. Ik wou dat liever voor me zelf houden! (benieuwt?? kijk in mijn paarden-voorstel topic) Ik liep terug. ik bleef wel bij de anderen paarden!
Zappatero

Profiel bekijken

Imaginee.

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 7:51 am

@Spookk. Misschien .. :'(

---
1. Ook ík had een verleden..
2. Maar de tijd is nog niet gekomen,, omdat te vertellen.
3. Ik baal ervan,, dat ik dat verleden heb moeten meemaken.
4. Rodeo is niet leuk,, Dubbele singels snijden in je huid, Je rug doet álleen maar pijn.
5. Je hebt nóóit rust.. En het ergste:
6. Ik werd geschopt, en geslagen, soms op níks.
7. Waarom moest dat gebeuren..
8. Tranen glijden van myn wang-glijbaan xd.
9. Ik.. Ik kan wel ZelfMrd plegen.. dacht ik kort.
10. Maar, als ik dat doe,, móét Layz het wetenn..
11. Ik wil dit niet meer..
12. Kan ik niet verlost worden?
13. Ik laat een héle harde hinnik achter. Het teken, dat ik wegga.
14. Ik stap ver het water in, tot myn hoofd bíjna onder water is.
15. Ik wacht even, of iemand me komt halen..
Imagine

Profiel bekijken

ZAPJJJJJJ!!!

Bericht  Zappatero op ma okt 10, 2011 8:12 am

Ik kijk naar Imangine, (ik typ steets> imagie) Een trantje loopt over zijn wang. Wou hij ook wat deelen. ik besloot er niet naar tevragen. Als hij er verdrietig om was, kon het nooit goed geweest zijn! Ik kijk weer naar Delayla. Achter mij hoor ik een hinik. verschrikt kijk ik om. Ik kijk weer naar delayla, en het volgende momend zie ik Imangine in het wat er stapen. Het duurd niet lang of ik zie allen zijn hooft noch onder gaan. 'DELAYLA! KOM!' Ik ren richting Imagine. Zal hij van zich zelf weer boven komen? Ik wist even niet wat ik moest doen! ook de zee in? Hij zal toch zelf wel sterk genoeg zijn om er uit tekomen?

Gatvrr! kom ik er achter dat ik noch wortels voor martjjj in mijn schooltas heb zitten!
Zappatero

Profiel bekijken

Ginee. xd

Bericht  Imagine op ma okt 10, 2011 9:28 am

1. Ik zie Zappa.
2. Hy doet vast toch niks..
3. Even gaat er een slechte gedachte door me heen.
4. Van: Hy is helemaal een leider van niks!
5. Ik drijf de gedachte snel weg.
6. Ik voel iets by myn been.
7. ;Hooo, Nee..; denk ik.
8. Ik word mee gesleurd.
9. Ik vecht wat ik kan
10. Het is de draak..
11. Na een grote stamp op zyn kop,, is hij buiten westen.
12. Ik galopeer met grote, maar zware passen naar het strand.
13. Hijgend kom ik tot stilstand.
14. Ik zeg niks.
15. Ik kijk rond. Ik zie wazig.
Imagine

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud