Beach battle (:

Ga naar beneden

Beach battle (:

Bericht  Zappatero op do okt 06, 2011 3:41 am

Een trilling gleed over zijn rug toen Zappatero er aan dacht om naar dragon island te zwemmen, hij zal door de stroming woorden mee gesleurd, en als hij dat overleefden, door de draak woorden vermoord! Nee, er moest heel wat gebeuren of hij zal naar draaken eiland zwemmen! Gelukkig had niemand hem dat verplicht. hij zetten een antal stappen naar voren zodat het water van de zee om zijn hoeven zal stromen. hij stak zijn neus in het water, het was best warm. Hij trok zijn hooft omhoog toen een golf water zijn neus gaten in liet spoelen. hij schudden een aantal keer, maar het verveelende gevoel ging niet weg. Ik liep een stukje langs de kust, en had ineens het gevoel dat er iemand naar me keek. Ik draaiden me om, maar er was niks te zien, ach, het zal wel gewoon een gevoel zijn. ik draaiden me om en liep veder. het begon wat schemerig tewoorden. de zon trok het water in. de lucht was orange met rood, en prachtigen kleur. Ik besloot een plek te zoeken waar ik veilig kon overnachten. Hij zocht schutting bij een bosje palmbomen. In eens was het gevoel dat hij bekeeken werd grooter, was hij wel allen?
Zappatero

Aantal berichten : 185
Rangspunten : 13367
Leeftijd : 19

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Beach battle (:

Bericht  SIC op do okt 06, 2011 4:22 am

SIC
Ik staar naar een hengst, met op de achtergrond een ondergaande zon in de zee. Het is zo'n prachtig gezicht, maar ik durf me niet te verroeren. Ik blijf hem nakijken met mijn blik, maar duik weg in de struiken als hij mijn kan op kijkt.

Nu is het noch niet erg hoor maar:
Zou je de volgende keer minimaal 15 zinnen willen schrijven?

Laatst aangepast door Zappatero op do okt 06, 2011 4:32 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Waarschuwing)
SIC

Aantal berichten : 9
Rangspunten : 13033

Profiel bekijken

Zappatero!

Bericht  Zappatero op do okt 06, 2011 4:42 am

Nochmaals had ik me omgedraait, ik voelden me bekeeken. ik zag vederop iets bewegen. een zwarten gedamte, ik kon er niks van maken. Het was zeker weeten een groot dier, zo rond mijn lengte, waarschijnlijk iets kleiner. maar dat kon ook zo lijken door de afstand die tussen ons zat. stel je voor dat het een roof dier was! snel was ik achteruit gesprongen en had ik me tegen de plant gedrukt. De boom voelden ruw aan. ik bewoon mijn hals om langs de boom teschuuren, ondertussen dacht ik na over de gedamte die ik net had gezien, op af gaan, hier blijven staan of weg rennen. ik besloot geluidloos teblijven staan. mischien moest ik ´hallo´ roepen. als het een dier was was ik sterk genoeg om hem te verslaan! Ik fluisterden ´hallo´ maar het dier had het zeker weeten niet gehoord, ik wachten tot hij zijn hooft boven de struiken zal steeken.
Zappatero

Profiel bekijken

Bericht  SIC op vr okt 07, 2011 3:52 am

SIC schreef:SIC
Ik staar naar een hengst, met op de achtergrond een ondergaande zon in de zee. Het is zo'n prachtig gezicht, maar ik durf me niet te verroeren. Ik blijf hem nakijken met mijn blik, maar duik weg in de struiken als hij mijn kan op kijkt.

Nu is het noch niet erg hoor maar:
Zou je de volgende keer minimaal 15 zinnen willen schrijven?

Ja hoor, tuurlijk Wink
Xx
SIC

Profiel bekijken

Bericht  SIC op vr okt 07, 2011 3:59 am

SIC
Ik zie de hengst zich bang tegen een boom drukken. Oei, ik heb hem bang gemaakt, gaat het door mijn hoofd heen. Ik schrik ervan, en bedenk wat ik moet gaan doen. Ik hoor de hengst iets fluisteren, en besluit me te laten zien. Langzaam til ik mijn hoofd boven de struiken, en ik stap er achter vandaan. Ik loop op een rustig tempo naar hem toe. "Hallo," zeg ik, half en half in de verwachting dat hij me weg zal jagen. "Ik ben SIC. Dat is een afkorting van Silent Independent Coolcat." Ik vraag me af of hij dat wel wil weten, en hou mijn mond verder. Ik bestudeer de hengst van top tot teen, in het weinige licht wat er nog is. Ik zie een prachtige witte hengst, met lange, in de wind wapperende manen. Ik voel kriebels in mijn buik, en wapper ze meteen weer weg. Ik kan niet verliefd zijn op zo'n hengst. Ik weet niet wat ik moet doen, en kijk naar de grond.
SIC

Profiel bekijken

Zhapppjjuuh

Bericht  Zappatero op vr okt 07, 2011 4:36 am

Langzaam zag ik de gedamte boven de struikjes uit komen. ik probeerden te bestuurderen welken kleur hij had, uit de verten leek hij wel een beetje wit. Ik schrok in het begin toen het dier op me af kwam, maar al snel zag ik dat het gewoon een paard was. Hij zij iets tegen me wat ik maar half verstond, maar het moest waarschijnlijk een begroeting zijn. ´hallo!´ andwoorden ik, afwachtent of hij niet iets anders had gezecht. nu ik het paard wat dichter bij zag merkten ik dat hij niet wit was, een beetje bruin mischien wel, maar door het kleinen beetje licht kon ik het niet zo goed zien. het paard had wat over zich verteld. ´Ik ben Zappatero, noem me maar zappa hoor!´ Ik even was het stil, het paard bewoog zijn hooft wat, en keek naar de grond. Het leek me een dapper paardje en in besloot meer te zegen. ´uhm... ik ben een andaloesier,´ ik probeerden te ondekken wel ras het paard tegen over mij was.

Is SIC een merrie? vaagen vraag maar towg!...
Zappatero

Profiel bekijken

Bericht  SIC op vr okt 07, 2011 6:18 am

Zappatero schreef:Langzaam zag ik de gedamte boven de struikjes uit komen. ik probeerden te bestuurderen welken kleur hij had, uit de verten leek hij wel een beetje wit. Ik schrok in het begin toen het dier op me af kwam, maar al snel zag ik dat het gewoon een paard was. Hij zij iets tegen me wat ik maar half verstond, maar het moest waarschijnlijk een begroeting zijn. ´hallo!´ andwoorden ik, afwachtent of hij niet iets anders had gezecht. nu ik het paard wat dichter bij zag merkten ik dat hij niet wit was, een beetje bruin mischien wel, maar door het kleinen beetje licht kon ik het niet zo goed zien. het paard had wat over zich verteld. ´Ik ben Zappatero, noem me maar zappa hoor!´ Ik even was het stil, het paard bewoog zijn hooft wat, en keek naar de grond. Het leek me een dapper paardje en in besloot meer te zegen. ´uhm... ik ben een andaloesier,´ ik probeerden te ondekken wel ras het paard tegen over mij was.

Is SIC een merrie? vaagen vraag maar towg!...

Jepzz, ze is een merie xP
Kuzz
SIC

Profiel bekijken

SIC

Bericht  SIC op vr okt 07, 2011 6:21 am

Ik hoor dat de Zappatero wat over zichzelf verteld, dat hij een andalusiër is. Ik kijk weer omhoog, en glimlach naar hem. "Ik ben een mustang," zeg ik zachtjes. Ik voel de kriebeltjes weer in mijn buik omhoogkomen, en schudt me heftig uit. Nee, ik wil niet meer verliefd zijn. Dat geeft alleen maar ellende. Vroeger ben ik verliefd geweest op een hengst. Ik deed echt alles voor hem, totdat ik erachter kwam dat hij me 'gebruikte'. Toch lijkt Zappa me niet zo onaardig...
SIC

Profiel bekijken

Zappa powerr!

Bericht  Zappatero op vr okt 07, 2011 7:03 am

De merrie vertelden dat ze een mustang was. Ze zag er prachtig uit. even draaiden ik mijn hooft weg om natedenken. een merrie, daar moet je indruk op maken! Ik leid battle island, ik ben de sterksten hengst van heel het eiland. Ik wou niet op scheppen, maar het was wel zo. Ik stond in de rang van de hengsten het hoogsten. Even kwamen er kriebels in me op, dat kreeg ik vaak als ik een leuken merrie zag, maar het was extra! Ik draaiden mijn hooft weg. waarom kreeg ik die kriebels zo snel. tot nu toe had ik noch maar een merrie gehad. Qubonella, die was tijdens de opeenna-laatsten storm gestorven. nooit was ik daar over heen gekomen, ik hield van allen merries, maar qubonella was bijzonder. Nu had ik het zelfden gevoel als ik had bij Qubonella, maar ik wist niet of ik weer aan een lievde toe was. Ik had Qubonella belooft haar eeuwig trouw te blijven, maar ik wist zeker dat zij wil dat ik gelukkig ben. ik draaiden mijn hooft richting de merrie. Ik moest noch iets tegen haar zegen, omdat ik niet wou dat ons gesprek stil viel. ´mustang´s, ik heb lang geen mustang meer gezien, volgens mij zijn er niet veel op battle-island.´
Zappatero

Profiel bekijken

Bericht  Delayla op vr okt 07, 2011 7:44 am

Ik stapte het strand op. Ik zag de 2 paarden dit keer van dichter bij.
"Hallo?" zeg ik zacht. Ik stap het strand verder op.
Ik had bijna nooit een ander paard gezien. Ik was onzeker,, en had niet echt veel verstand van gevoelens van een paard.,

sorry sgat... ik moet eerlijk blijven tegen over SIC:
Wil je de volgenden keer asjeblieft minimaal 15 zinnentjes type!
Weizinging zappatero
Delayla

Aantal berichten : 63
Rangspunten : 13187
Leeftijd : 17

Profiel bekijken

Zappa´z leven gaat door...

Bericht  Zappatero op za okt 08, 2011 6:40 am

Ik was bang dat ons gesprek stil was gevallen toen ik een donker gekleurd paard het strand op zach komen. Het was me meteen duidelijk dat het een paard was, wat de het in de zee. ik zach dat hij langzaam vooruit liep en het strand op komt. ik draai mijn hooft naar de merrie tegen over mij. ´zie je dat?´ na dat ik haar enkelen seconden strak aan gekeeken had, draaiden ik mijn hooft weer naar het paard wat zo net op een onduidelijken manier het water uit was gekomen. Ik hoorden een stem, maar zeker niet die van SIC, hij kwam uit de richting van het strand. Had het paard wat gezecht? vast een begroeting. ´Hallo!´ zij ik. ik was Qubonella meteen vergeeten. Ook was ik even niet meer geintereseerd in de mustang. Ik wou eerst wat kenmerken van het paard weeten, ze was donker gekleurd, een leek zich niet echt op haar gemak tevoelen. Ze zag er onzeker uit. Ook had ik al vrij snel door dat het zeer waarschijnlijk een merrie was. ´hallo´ groeten ik nochmaals. en draaiden me naar SIC. afwachtend of zij ook in het gesprek zou gaan.
Zappatero

Profiel bekijken

Laylaa<33

Bericht  Delayla op za okt 08, 2011 6:49 am

"Hallo,, wie ben jij?" zeg ik een beetje onzeker.
Ik blijf staan. Mn zwarte voorpluk verbergt mn ogen.
"Ik kom in vrede!" roep ik en loop naar de hengst toe.
Ik voelde me onzeker, ik begon te twijfelen, moest ik niet terug naar dragon island? mischien was het hier wel levens gevaarlijk.
Ik draaide mn hoofd naar Dragon island,. Mischien miste ik de draak wel een beetje.
Ik zucht en denk aan mn verleden. Ik voelde me bang. Ik zet een paar stappen naar achter.
Ik draai me om, en zie dragon island, mn grote donkerbruine ogen bleven naar het eiland staren. Ik had honger.
Ik draaide me weer om naar de hengst. Ik voelde me zwak, maar bleef tog staan.
Delayla

Profiel bekijken

zapppaaaahhh!

Bericht  Zappatero op za okt 08, 2011 6:59 am

De merrie vroeg me om mijn naam. ´Zappatero, zeg maar zappa!´ De stem van de merrie klonk onzeker, maar ze zij dat ze niks dee. waar kwam ze vandaan? even was het stil. de merrie draaiden haar hooft naar de zee. ik keek tussen haar oren door, volgens mij had ze haar hooft naar dragon island gericht. Ik had echt wel gehoord dat daar een draak-achtig beest zal zitten. het was daar vast gevaarlijk. Ik schrok, straks kwam ze daar vandaan! mischien was ze een draak, en werd ze tijdens de schemering een paard. nee, dat bestond niet, ik moest niet zo raar denken! De merrie draaiden zich terug naar mij. ´waar kom je vandaan?´ vroeg ik. toen het even stil was besloot ik noch wat tezeggen. ´waar kom je vandaan?!´ vroeg ik dit keer met een beetje een dringende stem. ik hoopten dat de merrie het niet zo op had gevangen. Ze zag er zo ondzeker uit, dan had dit haar vast bang gemaakt! Ik keek weer naar SIC.
Zappatero

Profiel bekijken

Layyy<33

Bericht  Delayla op za okt 08, 2011 7:08 am

"Ik ben Delayla,, ik kom van dragon island."
Ik voelde me op een gegevenmoment heel zwak.
Ik probeerde vol te houden. Ik keek naar de lucht, en dacht steeds aan mn verleden.
Ik keek weer naar Zappa. Ik gokte dat hij een Andalusier was.
"Ik ben een arabier. En jij?" vroeg ik voorzichtig. Ik voelde me hier veilig. Ik keek nog 1x naar dragon island en keek toen naar de grond en van de grond weer naar Zappa. Ik voelde me raar, ik had nog bijna nooit een ander paard gezien. Ik hoopte dat ik niet dom over zou komen want dan had ik het verpest. Ik zuchte nog eens en keek om me heen. Ik zuchte weer. Mn leven was niet al te simpel. Maar ik hoopte wel dat dat nog zouw komen.
Delayla

Profiel bekijken

zapppaahhh!

Bericht  Zappatero op za okt 08, 2011 7:21 am

Toen ze zij dat ze van dragon-island kwam ging er een schok door me heen. maar ik bleef rustig, ze was aardig. ik zeten een antal stappen om haar beter tekunnen zien. ze zag er echt niet gevaarlijk uit. na een paar seconden na denken zij ik trots: ´volbloed andaloesier, 100%,´ lachten ik, ik hoopden dat de merrie me geen op schepper zou vinden. De merrie leek verlegen, mischien dee ik iets te druk, maar ze moesten ook begrijpen dat het niet makelijk was om op twee merrie´s tegelijk indruk te maken. ik liep naar de merrie. en bleef op een aantal meter afstand staan. Ik bestudeerden de merrie noch eens. echt de bouw van een arabier, zij ik tegen me zelf. Ik vond Delayla wel mooi bij zappatero klinken, ik vond delayla bijna net zo leuk als SIC, allen delayla was verleegen. Als ik verlieft word op zo´n verleegen merrie zal ze nooit een goeden alf-merrie zijn. Ik wou niet meteen aan lievden denken, maar ik was nou eenmaal een hengst, en dat is waar voor hengten hengst zijn!

(dat laatsten klinkt vaawg!)
Zappatero

Profiel bekijken

Laytjaawhh

Bericht  Delayla op za okt 08, 2011 7:27 am

Ik had door dat ik me verlegen gedroeg.
Ik wou niet verlegen over komen dacht ik. Maar hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat ik niet verlegen overkwam?
Ik voelde een zee briesje langs mn hoofd gaan. Ik was stil en ik had honger.
Ik keek Zappa in de ogen. Het liefst wou ik weg rennen, op zoek naar eten. Maar dat was zo dom. Dan was ik nog helemaal een sukkel.
Ik wist t gwn niet meer. Alles voor mn ogen werd zwart. De grond kwam steeds dichter bij. Ik lag bewusteloos op de grond, van honger, angst en verwarring.
Delayla

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op za okt 08, 2011 7:40 am

Toen de merrie langzaam door haar benen was gezakt, was ik geschrokken, het zand sprong opzij toen de merrie op de grond ploften. ´DELAYLA???!!!´ Ik was achteruit gesprongen maar als snel weer op haar afgelopen. Wat was er met delayla. Ik keek bezorgt. was het mijn schuld? had ik te hard tegen haar geroepen, of was het te boos over gekomen? keek naar beneeden. Delayla lag dood stil. een momend was ik bang dat ze dood was, maar er zat noch een lichten beweging in haar nek, ze andemde noch, ik had zo veel mee gemaakt, ik wouw er niet aan denken dat ze hier, in de schermering, zou sterven. Qubonella kwam in me op, mijn kaaken werden op elkaar gedrukt. Mijn ogen stonden vol angst. Qubonella was zo veel voor me gaan betekenen, en nu voelden ik het zelfden, mischien iets lichter, maar van Qubonella hield ik, dit paard was anders. ik hield niet van haar, ik kenden haar amper, maar als ze zal sterven kon het mijn schuld zijn. Ik zetten het van me af. ze ging niet dood! ze was bewustenloos, zo hard als ik kon hinikde ik, om hulp! Hoe kreeg je een bewustenloos paard waker? ik galopeerden naar de zee, en ging er in lichen, na een paar seconden was ik kledder nat, ik renden naar Delayla en schudden me uit, zal ze waker woorden van het water? ik had het koud, maar door de in spanning ook wel warm.
Zappatero

Profiel bekijken

- D e l a y l a -

Bericht  Delayla op zo okt 09, 2011 3:44 am

Ik voelde het water op mn vacht. Ik opende mn ogen en keek in die van Zappa.
"Zappa,, je hebt mn leven gered!" roep ik uit.
Ik sta op. Ik durf niet te zeggen dat ik honger heb.
Ik hoop niet dat het opvalt dat ik mager ben. Ik wil het liefst weg lopen om eten te zoeken, maar dat is gwn dom om te doen.
Als het Zappa opviel dat ik mager ben, dan vraagt hij vast of ik honger heb,, bedenk ik. Ik wacht af en hoop dat hij ziet dat ik mager ben.
Ik kijk even naar de lucht, en dan weer naar Zappa. Als ik weer aan mn verleden denk, verschijnt er een onmerkbaar klein traantje in mn oog.
Mn leven is een hel,, denk ik.
Delayla

Profiel bekijken

- I maginee . <3

Bericht  Imagine op zo okt 09, 2011 6:16 am

Draavdd rond in de duinen.
Later ziet hy Delaylaa.
Ik galopeer omlaag van de duinen, naar haar.
Myn manen wapperen in de wind. Myn neusgaten staan wyd open, en myn staart staat rechtt omhoowgg.
Sierlyk sta ik stil by haar. 'Heeyy. Ik ben Imagine. Jy?' vraag k.
Myn stem klinkt stoer, maar als fluweel.

--xxxKiwii

Zou je de volgen keer asjeblieft 15 zinnentjes willen type?
X zappatero, spookjj
Imagine

Aantal berichten : 116
Rangspunten : 13304
Leeftijd : 88

Profiel bekijken

~ D e l a y l a ~

Bericht  Delayla op zo okt 09, 2011 6:25 am

"K ben Delayla." zeg k tegn Imagine.
Mn grote, bruine betrouwbare ogen, kijken weer naar Dragon island.
,K moet niet meer twijfelen, denk ik. Ik kijk Imagine aan, en kijk dan weer naar Zappa.
Ik zeg niet veel. K ben ook zonder paarden opgegroeit.
,Mn moeder maar 5 sec. gekend, mn vader helemaal niet gekend,. Ik zucht.
,Het verleden is het verleden, denk ik ,En nu is het anders, Denk k er achteraan.
Ik loop weg, richting het wolvenbos. Omdat ik geen idee heb waar alles is loop k maar ergens heen.
Delayla

Profiel bekijken

Bericht  Zappatero op zo okt 09, 2011 7:46 am

Ik zag een donker gekleurden hengst er bij komen. ik keek in zijn ogen, maar hij liep zo weg met Delayla! Ik keek woedend naar delayla, die zo met imange weg liep, nou ja, als zij meer in dat lelijken paard zag, dan moest ze het lekker zelf weten! Een boos gevoel ging er door me heen. Ik galopeerden terug naar SIC. Mijn woeden werd vervangen door vlindertjes. Als ik na dacht zag ik meer in SIC, Delayla was wat aan de ondzekeren kant voor mij. Ik keek in de ogen van Sic. de schemering was inmiddels vervangen door duister. ´Sorry,´ Zij hij tegen SIC, hij was bang dat ze zich in de steek gelaaten voelden! Ik keek naar de plek waar delayla net had gelegen. Ik was woedent op die hengst, IK had delayla´s leven gered, en HIJ pikt haar in. ik schudden het van me af. SIC was toch veel leuker!
Zappatero

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: